28.01.15r.

Witam~
(tak, teraz będę witała Was linkami z YT)

Nadszedł ten dzień, w którym postanowiłam napisać notkę...
Nie wiarygodne, co? XD

Był sobie meet, oczywiście w Pasażu Grunwaldzkim.
Miało nas być kilka, ale ostatecznie byłam ja, Raven i Ches.
Mimo to było na prawdę fajnie, z tego co pamiętam siedziałyśmy długo.

Przejdźmy do lalek... 





Pullip Akemi Homura

Śliczna pastelgoth.
Jej wig jest cudowny.
Ona ogólnie jest cudowna i fajnie się ją fociło.
A ta sukienka... aww... ;w;




Pullip Fraulein

Bardzo ładna, ale jak dla mnie dupy nie urywa.
Wiga ma przepięknego, oczka też. 
Ten plasterek na nosku mi jakoś nie pasuje.
Tak czy inaczej jest jedną z moich ulubionych... xd


Szkoda, że Lavi była zbyt leniwa żeby przyjść. 
Nie dam Ci zupy, leniwy trollu. XD


No... a reszta to już moi podopieczni. ;3













Krótka notka. ale po dzisiejszym dniu i dzisiejszym życiowym fejlu nie stać mnie na ni więcej.
Przepraszam. XD



1 komentarz:

  1. Izumi jest przepiękna,jeju. :c
    http://nipponmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń